Zavřít

Nápověda

Pro návštěvníky

Pro registraci svého podniku přejděte sem https://www.svetdegustace.cz/registrace-podniku

Připravený profil poté přechází k našemu schválení. Pokud splňuje všechny požadavky, do pár dní jej uveřejníme na webu.

Můžete zobrazit všechny degustace, jaké zde máme, nebo můžete využít hledání přímo na hlavní straně, ve kterém zadáte termín od-do, v jakém období chcete, aby degustace proběhla. Zobrazíme vám podniky, které v tomto termínu degustaci pořádají. Po otevření jednotlivého podniku vidíte kalendář obsazenosti, kde si již zvolíte konkrétní datum konání degustace.

Pro vinaře

Kalendář s aktuálními volnými a obsazenými termíny. 
Rezervační kalendář si spravuje sám správce profilu v nastavení a to i dopředu, dle potřeb. Pokud máte obsazené termíny mimo náš web, či budete mít dovolenou, atd. zákazník jej nebude moci navolit.

Uvedené volné termíny jsou závazné.

  • Zákazník prostřednictvím Rezervačního kalendáře rezervuje konkrétní datum degustace, které nabídl Uživatel.
  • V případě rezervace prostřednictvím Rezervačního kalendáře dochází k automatickému obsazení termínu v kalendáři. Rezervované datum je závazné.

Tuhle variantu můžete změnit za Poptávkový formulář podle vašich potřeb několikrát během roku. Max však 1/měsíc - změna se projeví 1. následujícího měsíce.

Podnik nevede Rezervační kalednář.
Na profilu je k dispozici pouze možnost ODESLAT POPTÁVKU. Zájemce nevidí volné a obsazené termíny.

Zákazník odešle kompletní poptávku s jeho konkrétním termímen. Vy dostanete email o této poptávce a musíte na něj do 24hod reagovat. Jinak poptávka propadá.

Pokud poptávku potvrdíte - vyčká se, až zákazník dopotvrdí (zaplatí) poptávku. Zákazník totiž může poslat více poptávek na další podniky. Pokud zákazník potvrdí vámi potvrzenou poptávku, znamená to že ji zadal k platbě a termín je tudíž závazný.

Zákazník musí na potvrzenou poptávku reagovat také do 24hod.

Pokud jako správce profilu NEREAGUJETE - Zákazník dostává email s tím, že podnik mu nemůže v tenhle termín vyhovět.



Z obchodních podmínek:

  1. Zájemce prostřednictvím Poptávkového formuláře poptává Uživatele degustaci. V rámci formuláře Zákazník zvolí počet osob, datum a obsah degustace.

  2. Uživatel je povinen do 24 hodin od odeslání formuláře potvrdit. V případě nepotvrzení ve stanovené lhůtě dochází k odmítnutí poptávky.

 

Tuhle variantu můžete změnit za Rezervační kalendář podle vašich potřeb několikrát během roku. Max však 1/měsíc - změna se projeví 1. následujícího měsíce.

Registrace a vedení na webu je zdarma.

Pokud budete nabízet soukromé degustace, z vaší celkové ceny si strhneme provizi, až jakmile se k vám zákazník degustace opravdu proběhne. Takže nic neriskujete.

Provize záleží na vedení vašich termínů.
Pokud svůj profil budete vést pomocí online Rezervačního kalendáře, vezmeme si 13 % bez DPH.Pokud zvolíte vedení Poptávkového formuláře provize bude činit 20 % bez DPH.

Vždy můžete vést váš profil jen jednou z těchto variant, avšak ty můžete několikrát během roku mezi sebou měnit. (max 1/měsíc). V kalendáři můžete vaše volné a obsazené termíny upravovat, podle toho jakou máte obsazenost mimo náš web.

Kalendář doporučujeme vést i z toho hlediska, že pro koncového zákazníka je tahle varianta snadnější a rychlejší. Je tak šance, že budete mít více zákazníků.

 

 

Hotový profil poté do pár dní schvalíme, jako i další změny, které na profilu budete v budoucnu chtít udělat.

Profil se zobrazuje až po našem schválení. Protože Vaše vizitka je i naší vizitkou. :) Na to máme až 3 dny, avšak zvládáme rychleji.

Pokud profil neschválíme, zřejmě mu budou chybět nějaké informace. Co přesně, to posíláme vždy do emailu. Takové informace lze jednoduše v nastavení profilu doplnit.

Po doplnění a uložení těchto změn se nám objeví, že jste svůj profil upravili a bude následovat další schvalování.

 

Pokud chcete dát zákazníkovi větší výběr z jídel, šablona vám umožní nekonečno variant.

Do občerstvení (nejlépe velké) uveďte do popisu - "Dole v popisu vyberte z uvedených rautových variant a do poznámky k objednávce dejte jejich název (nebo číslo)".
Do ceny uveďte částku, která bude za všechny uvedené varianty stejná - například 550,-

V nastavení - poslední šablona (informace o podniku) kliknete přidat další a zde můžete popsat vaše rautové nabídky. Doporučujeme je číslovat nebo pojmenovat.

Zde je příklad vinařství, které tak udělalo: https://www.svetdegustace.cz/vinarstvi/vinarstvi-archa

 

Aby jsme váš připravený profil mohli schválit musíte kliknout na ODESLAT KE SCHVÁLENÍ a splňovat níže uvedené požadavky:

1) Pravdivé informace
2) Kvalitní a reprezentativní fotografie - vaše vizitka je i naší vizitkou
3) Kompletní informace - jestliže uvedete nějaké služby (např. "Přijdeme i k vám", " Děti vítány", atd.) musíte k tomu přidat informace, jak tuto službu můžou objednat/poptat. Tipy k nastavení jednotlivých služeb vždy najdete v Nápovědě
4) Nesmíte uvést: kontakt (email, web, telefon), vyšší cenu, než kterou uvádíte na jiných či vlastních webech, občerstvení vrámci ceny degustace (kvůli DPH)
5) Řád a průběh degustace: najdete v Nápovědě

Zde doporučujeme zmínit:

1) Zda je jídlo - před, po nebo během degustace
2) Jak dlouho trvá řízená degustace
3) A hlavně - Co se děje po degustaci - zda se odchází, zůstává nebo do kolika hodin je možno zůstat
4) Zda bude po degustaci nabídnuta lepší cena vína ke koupi 

Cena objednávky degustace se skládá z ceny degustace a ceny občerstvení - rozdělení je kvůli dph a přehlednosti. Nelze objednat samotnou degustaci bez občerstvení.
V seznamu podniků se u profilu ukazuje cena - to je součet nejnižší ceny degustace a ceny malého občerstvení. 

Konečná cena každé položky (degustace, jídlo, doprovodný program) je viditelná na webu.
Názorný výpočet: Vaše cena bez dph + naše provize * dph= cena na webu


 

Zákazník platí svou objednávku vždy celou dopředu. Platba jde na náš účet. Po proběhnutí degustace vám zasíláme peníze ponížené o naši provizi přímo na účet, který jste nám uvedly v registraci. Platby odchází na začátku dalšího měsíce.
Příklad: Zákazník objedná 15.3.2021 - degustace proběhne 15.4.2021 - vystavíme vám fakturu 1.- 5.5.2021 - následně odchází peníze (max. do 10.)

Náš systém automaticky vytvoří vystavené faktury za vás (se speciální číselnou řadou), kvůli rychlosti, přesnosti a jednoduchosti obou stran.
Fakturu dostanete nejpozději do 5. dne v měsíci, za služby provedené předchozím měsíci.

Platba na váš účet bude nejpozději do 10. dne v měsíci.

 

Pokud nechcete přijít o zákazníky s dětmi, můžete v nastavení v 1. kroku POPIS PODNIKU zaškrtnout - Děti vítány. Zákazníci vás pak snadno vyhledají.

Dále v posledním kroku INFORMACE O PODNIKU přidejte další informace s nadpisem Děti vítány, kde popíšete tuhle možnost. Od jakého věku můžou děti přijít, co dostanou k pití, počet dětí a občerstvení navolí v sekci Alternativní občerstvení, zda bude místnost, kde si budou moci hrát, nebo budou muset vydržet po celou dobu s celou skupinu.

V kroku Alternativní občertvení můžete mimo alternativy uvést i dětská jídla, stačí kliknout - přidat další například:
dítě 5-10 let: malé jídlo: 0,- střední jídlo 10,- velké jídlo: 50,-
Popis: U velkého jídla děti dostanou smažený sýr s hranolkami a kečupem.

dítě 11 -17: malé jídlo: 10,- střední jídlo 20,- velké jídlo: 120,-
Popis: U velkého jídla děti dostanou stejné jídlo jako dospělí, ale menší porci.

*Cena občerstvení - Zde zákazník nakliká kolik dětí máte očekávat. Děti totiž nelze zahrnout v klasickém počtu osob - jelikož by museli zakoupit i degustaci vína.